Floating Market Bangkok

16 december 2013 - Koh Chang, Thailand

Floating Market Bangkok

Deze foto werd gemaakt op 16 december 2013 in Koh Chang, Thailand met een Samsung NX11.

1. Ans en Wiek:
    4 januari 2014
    Hoi Laura en Teun, allereerst natuurlijk de beste wensen voor 2014! Op deze wereldreis is dat wel een heel bijzonder begin van dit nieuwe jaar voor jullie! Ik heb weer zitten genieten van jullie reisverhaal en dan die prachtige plaatjes als omlijsting. Deze keer was het ook een feest van herkenning voor me, omdat ik in 2009 ook in Thailand was. En dan heb je ook nog een nieuwe baan in het verschiet.. wat ben je toch een geluksvogel Laura! Fijn dat jullie enkele weken jullie reisavonturen konden delen met je ouders Laura. Wat een geluk dat het met je moeder zo goed is afgelopen. Tjonge... wat een schrik. En nu dus naar de Filipijnen. Ik kijk alweer uit naar je volgende blog! Blijf genieten samen!
    Groetjes,
    Ans
  2. Oom Harry en Tante Riny:
    9 januari 2014
    Hoi Teun en Laura.
    Wat fantastisch zo'n mooie reis. Vele foto's van Thailand herkennen wij. Zo ook de olifantentocht c.a.
    Gelukkig voor je moeder dat ze heelhuids is gebleven na het ongeluk. Zo zie je maar met die bezorgde oudertjes! Veel liefs en geniet van alle moois.
    En Proficiat met je nieuwe baan in Holland!!
    Oom Harry en Tante Riny
  3. Oom Harry en Tante Riny:
    28 februari 2014
    geweldige ervaring. Fantastische foto's Genieten zo met jullie reiservaringen mee. Geniet nog maar lekker van jullie volgend werelddeel.
    Liefs
    Oom Harry en Tante Riny