Welkom op ons reisblog!

21 januari 2013 - Tilburg, Nederland

Welkom op ons reisblog!

Op 17 april zullen we vertrekken om in 360 dagen Zuid-Amerika, Oceanië, Azië en Oost-Afrika te gaan ontdekken! Graag houden we jullie via deze weg op de hoogte van onze spannende avonturen, bijzondere ontmoetingen, paradijselijke stranden, idyllische (droom)plekken en adembenemende vergezichten middels geweldige verhalen en prachtige foto's!

Wil je op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan op onze mailinglijst!

"Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." (Albert Einstein: 1879-1955)

1. Reislogger:
    21 januari 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Ria:
    22 januari 2013
    Hoi lieve Laura en Teun!!!
    Heel veel succes met de laatste voorbereidingen! Nog ff door bikkelen op het werk en dan kunnen jullie je grote droom waar gaan maken.
    Ik zal deze site elke dag gaan volgen! XXX mama
  3. Pius:
    23 januari 2013
    Il heb er geen woorden voor. Erg leuk voor jullie twee en knap dat jullie dit alles georganiseerd hebben gekregen. Van wie hebben jullie dit tallent. Het is een vreemde zeker.
    Ik zal jullie erg gaan missen en dat houdt het spannend. Veel succes en plezier saampjes.
    Pius
  4. Maria van Tiel:
    26 januari 2013
    Ha lieve luitjes,

Bijna is het dan zover en wordt de backpack van zolder gehaald.
    Met jullie gaan ook wij (ouders) op reis. Wij zijn jullie trouwste "volgers" maar dan in ons hoofd en in ons hart.
    Trots gaan wij vertellen waar jullie zijn, wat jullie zien en beleven en hoe groot het spektakel zal zijn als jullie weer op Schiphol aankomen. Maar eerst...............verwezenlijk je dromen, ontdek en overwin het onbekende.

groetekus, mama
  5. Linda:
    6 februari 2013
    Heel veel succes en plezier met de voorbereidingen!! Wij gaan jullie volgen! Xx fam de bruyn
  6. Reg:
    8 april 2013
    Gave trip hoor. Have fun!