Aftellen!

8 april 2013 - Tilburg, Nederland

YEEEESSSSSS huis verhuurd, check!! Mochten jullie vanavond een hoop herrie vanuit Tilburg West hebben gehoord, dan zijn wij het geweest tijdens het openknappen van de champagne! Nu lijkt niets ons meer tegen te houden voor het avontuur van het komende jaar. Het was wel even spannende/ stressvolle periode, vorige week dinsdag wisten we dat we een kijker zouden krijgen, waarvan we dachten dat die meteen gebruik zou willen maken van het appartement als hij het wilde. Wij dus zo’n beetje het hele paasweekend alles gepoetst. Uiteindelijk was het huis misschien wel té schoon (voor 2 Hongaren). Die meneer van het bedrijf kwam dinsdag kijken en zat zich inderdaad te verbazen over hoe schoon het was, hij dacht zelfs dat de vloer nieuw was… misschien iets te goed ons best gedaan… Maar na een spannende woensdag kwam uiteindelijk donderdagochtend het verlossende woord, dat ze akkoord gingen. In ieder geval tot aan het eind van dit jaar met kans op verlenging. Het maakte ons niet veel meer uit als we maar met een gerust hart kunnen vertrekken over 9 dagen en de zaken hier geregeld waren. De contracten zijn opgesteld en vandaag getekend!

Er komen dus 2 Hongaarse mannen in, dus als je door de Postelse Hoeflaan rijdt en je ruikt Goulash dan is dat te verklaren, maar als je ’s nachts continue een lamp ziet branden, dan zijn ze een wietkwekerij begonnen en dan moet je dat maar even melden. Niet bij ons natuurlijk, maar bij de makelaar of de ouders ;)!

Vorige week was mijn laatste week op het werk en was het vooral afronden, overdragen, de eindpresentatie van mijn opleiding en een gezellige afscheidsborrel. Vrijdag dan de laatste werkdag en heel veel leuke reacties van alle collega’s gekregen.

Laura heeft haar laatste bevalling gehad, nog een leuke vlotte mult met een toffe kraamverzorgster, wat een heerlijke afsluiter! Nu nog 2 daagjes en dan levert ook zij haar sleutels van de praktijk in.

Willen jullie weten hoe fijn het is om het vooruitzicht te hebben dat je een jaar niet hoeft te werken?? Nou we kunnen jullie vertellen, dat is heel fijn!!! Zo’n relaxed gevoel, nergens aan hoeven denken, geen wekker (voornamelijk irritant voor Laura), geen nachtelijke telefoontjes met weeën, vruchtwaterverlies, rugpijn enz. (deze waren voor mij niet altijd even fijn, al kan ik na de wereldreis zo als verloskundige aan de slag denk ik). Volgend jaar zullen wij ons ook pas weer eens gaan verdiepen is het woord werken. We gaan er een verboden woord van maken tot eind 2013!

Tja 9 dagen, is nu dan echt bijna. Zenuwachtig? Nee, dat was voornamelijk voor het huis. Nu gewoon lekker druk bezig met de laatste voorbereidingen. Voorbereiden op de grote reis en het afscheidsfeest. Tussendoor ook nog even de auto verkopen en dat zijn dan de laatste checks!

Zaterdag zijn we de stad in gegaan om nog wat dingetjes te kopen voor de reis en het afscheidsfeest. Bij de Bever zijn we goed geslaagd, met dank aan de cadeaubon van de collega’s van Kwantum. De score was: zooltjes voor wandelschoenen, een waslijn, toilettas, een drysack en een spork. Dus dankjewel collega’s, was zeer welkom!

Konden de koffie bij de Mugs & Muffins natuurlijk niet overslaan, spaarkaart vol, dus volgende week nog genieten van ons laatste gratis kopje koffie in Nederland. Ook was de geur van de stroopwafelkraam te verleidelijk, met als excuus dat we die ook een jaar niet kunnen eten, een heerlijke warme grote stroopwafel op!!

1. Ria:
    8 april 2013
    GEWELDIG!! Ik ben super blij voor jullie dat het appartement nieuwe bewoners krijgt. Zij boffen met dat mooie stekkie ;)
    Nou op naar het feest!!!
  2. Conny Wijkhuyzen:
    8 april 2013
    Wat een opluchting dat jullie huis gelukkig verhuurd is. Heel veel succes en plezier nog met de laatste voorbereidingen voor jullie prachtige reis samen.
  3. Tinie:
    8 april 2013
    Super nieuws voor jullie!!!! Wat een opluchting en relaxedheid voor vertrek. Top het is jullie gegund!!! Geniet ervan!!!!! Haha dat doen jullie al ;).

XX
  4. Pius:
    8 april 2013
    Toch nog een positief ding, misschien een weet-kwekerij?? Dan kunnen we een handeltje beginnen om jullie kosten wat te drukken.
    Zoals we allen kunnen zien aan jullie reisschema, zal dit reisje een aardige duit gaan kosten, dus kids wij doen ons best.
    Ja zeg dat wel, AFTELLEN. Eerlijk gezegd ben ik daar niet goed in en blijf in mijn gedachten steeds steken bij 3 3 3 3. Maar 0 zal komen. Dat afscheid zal even moeilijk zijn, maar dan begint het aftellen weer 365 364 363 enz enz. Je zult zien dat het jaar weer snel voorbij is. Genieten dus Laura en Teun. Doe vooral de groetjes aan familie in Australië.
    Maar eerst zetten we de bloemetjes met z'n allen nog buiten. De Vlettevaart zal weten dat jullie vertrekken.
    Succes nog met die kleine dingen die nog gedaan moeten worden.
    Pius
  5. Hannah:
    8 april 2013
    Wat een opluchting!! Super! Ben heel blij voor jullie. 9 dagen nog... Wat zullen die voorbij vliegen. En dan het grote avontuur! Ik gun het jullie zo, maar ga jullie ook zoooo missen! X
  6. Linda:
    8 april 2013
    Helemaal te gek toch op de valreep nog verhuurd!!! Heel veel plezier bij het afscheidsfeest. En heel veel plezier het komende jaar!! Xx
  7. Annette:
    9 april 2013
    Super dat jullie huis toch nog verhuurd is, dat zal wel een opluchting zijn weer een zorg minder. Succes met de laatste voorbereidingen, en behouden vaart
  8. Simone:
    9 april 2013
    Ik ben echt super blij voor jullie. Heerlijk om zo weg te kunnen gaan. Ik wens jullie een goeie reis. Xxx uit Renesse
  9. Leonie:
    9 april 2013
    Zo fijn van het huis! Ben heel blij voor jullie! Nu vrijdag nog jullie feestje en dan gaan jullie echt weg! Begin toch jaloers te worden, ondanks de tefa sandalen.. Tot vrijdag!
  10. Minke:
    9 april 2013
    oei, het komt nu wel heeeel dichtbij! Super veel plezier! Geniet met volle overgave daar, maar geniet nog eerst van jullie feestje vrijdag!
  11. SJAN:
    9 april 2013
    Hartstikke fijn dat jullie het huis hebben verhuurd, was toch wel spannend of je het wel zou verhuren, wij zijn heel blij voor jullie en nou nog het afscheidsfeestje en dan lekker weg van alles en iedereen. wij wensen jullie heeeeel veeeeel plezier het komende jaar...........
  12. 9 april 2013
    Gefeliciteerd met de verhuur van jullie huis!! Een goed begin belooft wat. Daar drinken we vrijdag een borrel op!
  13. Edwin, Maria & Bram.:
    9 april 2013
    YESSSS!!! Dat is nog eens goed nieuws om te horen. WOW!!!!!!!!!! Al hebben wij niet zoveel verstand van wereldreizen en huizen verhuren.... wij denken ons te kunnen voorstellen wat voor stress het met zich meebrengt als je je huis niet hebt verhuurd terwijl je de reis van je leven wil gaan maken. Gelukkig is hier nu definitief een eind aan gekomen en kunnen jullie je helemaal gaan richten op het ultieme doel, DE WERELDREIS!!!!!! A.s. vrijdag gaan we er eerst nog een knalfeest van maken met zn allen. Het doet ons deugd jullie te kunnen vertellen dat Edwin voor a.s. vrijdag geen wedstrijd heeft gekregen. De KNVB doet dus ook een duit in het zakkie om bij jullie afscheidsfeest aanwezig te kunnen zijn. Daar zijn wij heeeeel blij mee!!!!!!!!!!!!!!!!! Wij kijken nu al uit naar vrijdag. Geniet maar lekker van dit fijne gevoel, en natuurlijk ook van elkaar. We zien jullie heel graag as vrijdag. Dag lieve Teun en Laura. Dikke kus van Maria, Bram en Edwin.
  14. Joke:
    9 april 2013
    Wat fantastisch allemaal! Wij gaan jullie volgen en meegenieten!!
  15. Tilly:
    9 april 2013
    Fijn dat het contract voor het appartement getekend is. Scheelt een hoop stress. En inderdaad: het woord "werken" wordt voorlopig vervangen door "genieten". Want dat is echt wat jullie het komende jaar moeten gaan doen. Wij zullen wel werken, maar of wij ook genieten.... Tot vrijdag. Groeten Albert en Tilly
  16. Cecile Zeegers:
    10 april 2013
    Fantastisch, proficiat, toch nog net op tijd. Een pak van jullie hart, neem ik aan. Nu alleen nog bezig zijn met de reis en het feest natuurlijk. Nou in ieder geval heel veel plezier en maak er iets moois van. Ik zal jullie volgen.
  17. Sanne:
    10 april 2013
    Nou! Wat een verhaal.... Fijn dat het gelukt is om jullie huis te verhuren. Geniet van jullie mooie reis!!

Ps, wat schrijven jullie leuke verhalen!

Groetjes sanne