Houdoe en bedankt ;)

14 april 2013 - Tilburg, Nederland

Het afscheidsfeest zit erop, wat hebben we genoten van alle vrienden en familie die met ons hiervan een grote knaller hebben gemaakt! Het is nu 2 daagjes later, hier hebben we gisteren nog van mogen nagenieten in de vorm van een kater en het opruimen.

We hebben behoorlijk wat voorbereidingen achter de rug voor het feest, wat al in december begon met het maken van de uitnodigingen. Afgelopen weken hebben we nog overal de beste aanbiedingen gescoord uit de supermarkten. We hebben maarliefst 4 verschillende supermarkten afgestruind, dus nog steeds flink in de bespaarstand.

Kevin bedankt voor het mee opzetten en alle muziek etc. En Pius en Ria vooral niet te vergeten bedankt voor alle goede zorgen en de prachtige locatie, dit had nooit in ons appartement gepast. Thirza bedankt voor het mee helpen maken van de taarten en cupcakes, en voor het super-ontbijt-op-bed (door het raam geserveerd) zaterdagochtend! Verder iedereen bedankt dat jullie erbij waren en voor al jullie leuke cadeaus, lieve kaartjes en gulle giften. Zo fijn om jullie allemaal nog even te zien, en goed om te weten dat we zoveel leuke mensen hebben die we over een jaar weer terug mogen zien! Maar dat komt wel goed met al die gelukspoppetjes! De tissuedoos is nog best vol gebleven, Laura is trots op zichzelf!

Over naar de serieuzere zaken: De Bucket List!

Als laatste willen we jullie vragen om ideeën te sturen voor onze reis-bucket list. Voor degenen die niet bekend zijn met de Bucket List (film): dit is een lijst met dingen die je gedaan moet hebben voordat je dood gaat. Wij willen er een lijst van maken om tijdens onze reis uit te voeren. Dus al jullie leuke/gekke/moeilijke/simpele/spannende ideeën zijn welkom, dan kunnen we in onze verslagen of foto’s meenemen wanneer we een opdracht hebben volbracht! Je kan het aan ons mailen via deze site, facebook, of onze rechtstreekse mail-adressen, maakt niet uit, alles is welkom! Het is dan onze uitdaging om zoveel mogelijk opdrachten uit te voeren. Wie weet gaan we ons een keer vervelen, dan is die extra uitdaging misschien wel welkom.

1. Br. Rangel Geerman ofm:
    14 april 2013
    Beste Teun en Laura,
    Ik heb genoten afgelopen vrijdag van jullie bruisende feest.
    Voor mij is een nieuwe uitdaging begonnen waar ik jullie over de wijde oceaan gaat volgen. Ik kijk naar uit, naar jullie verhalen en foto's. Al ga ik niet mee, maar in gedachten wel. Ik zal jullie niet in de steek laten. Toen Teun in Mexico zat heb ik vaak aan hem gedacht vooral op bijzondere dagen rond kerstmis, nieuwjaar en pasen Teun's verjaardag ect.
    Nog enkele uren te gaan en dan zitten jullie in de vliegtuig.
    Hoe dan ook ik mag jullie graag en wens jullie een mooie reis toe.
    Alle goeds
    Rangel
  2. Ria:
    14 april 2013
    Het was inderdaad een super feest! Dinsdag nog samen friet met frikandellen eten en dan op naar woensdag morgen (nacht) om jullie uit te zwaaien!!! Neem dan je tissuedoos maar mee!
  3. Patricia Reijnen:
    15 april 2013
    Wat tof dat het zo'n superfeest was! Ik heb ,al was het op afstand, een beetje mee-gefeest en een borrel op jullie gedronken.
    Al moet ik zeggen dat niet als een feestje voelt dat jullie bijna weg zijn..... Maar zoals ik al heeeeel vaak gezegd heb, SUPER gaaf dat jullie avontuur er eindelijk van gaat komen!! Ik bel je morgen nog even! Dikke kus
  4. Maria van Tiel:
    15 april 2013
    Het was echt een superfeest. Ik vond het heel leuk om al die vrienden van Teun uit Schaijk weer eens te zien en genoten heb ik van de mensen waarmee ik voor 't eerst kennismaakte. Nog anderhalf nachtje slapen en dan het vertrek. Ik begin er 'n beetje buikpijn van te krijgen.
    tot morgen! X
  5. Eric en cathy:
    laura en teun,
    This is once in a lifetime!
    Maak er iets moois van let goed op je zelf en op elkaar. Heel veel succes en geniet ervan! Liefs xx
  6. Ine:
    16 april 2013
    Voor jullie bucketlist: ga ziplinen in Laos, Thailand ( Chiang Mai ) of in Monte Verde in Costa Rica, kanoën in Granada ( Nicaragua ), slaap bij locals, leer koken van allerlei locals, doe een trekking van > 1 week door een gebergte ( bijv de Himalaya, in Peru/machu pichu ), ga duiken op allerlei mooie plekjes en vooral

Heel veel plezier!
  7. Tonke van Haandel:
    Beste Teun en Laura,

Eindelijk is het zover!
    Ik wens jullie een onwijs mooie tijd en zal met plezier jullie reis gaan volgen!
    Heel veel succes en heel veel plezier!

Veel liefs,
    Tonke
  8. Nellie:
    Hallo Laura en Teun,

De laatste uurtjes van het aftellen zijn begonnen, en het zalige bedje in Tilburg.
    Een hele fijne reis,Ik ga jullie met plezier volgen.

Vele groetjes.
  9. Evelien Vesseur:
    17 april 2013
    Hi lieverds! Bucketlist items: close up foto van een leeuw in het wild, snorkelen met walvishaaien, proefduik maken, galapagos bezoeken, huisje bouwen in afrika, els een dikke knuffel geven in bangkok ;-), bridge climb sydney, en als er nog wat te binnen schiet stuur ik het natuurlijk door! Xxx
  10. Ria:
    17 april 2013
    Vandaag was het grote afscheid! Voor jullie is het avontuur begonnen. Hier gaat het gewone leventje weer verder.
    Bedankt voor jullie lieve kaartje en begin in Rio eerst maar met lekker geestelijk en lichamelijk uit te rusten.
    XXX Mam en pap
  11. Nicole:
    18 april 2013
    Het was een topfeestje! En de prachtige taart smaakte ook nog eens heerlijk.. :-)
  12. Teske:
    20 april 2013
    Geniet van jullie wereldreis!
    Ik ga jullie reisverhalen en avonturen op deze site volgen. Leuk! :)
    Over iets voor op de Bucket List denk ik nog even na...daar kom ik nog op terug ;)